اولین شبکه اجتماعی کمیک ایران در نسخه 4.8.0 کمیک سیتی

بروزرسانی بزرگ بعدی کمیک سیتی، یعنی نسخه 4.8.0 منتشر شده و بخش‌های جدیدی آورده که تصورش هم نمی‌کنید! اولین شبکه اجتماعی کمیک ایران هم اکنون با نام کمیک گرام از داخل کمیک سیتی در دسترسه! علاوه بر این، کلی کمیک رایگان کردیم که در ادامه‌ی مطلب جزئیات کاملشو می‌گیم.

کمیک گرام؛ اولین شبکه اجتماعی کمیک ایران

کمیک گرام، شبکه اجتماعی کمیک ایران

همیشه گفتیم که توی کمیک سیتی، هدف ما فقط انتشار کمیک نیست؛ هدف ما ایجاد یک پلتفرم منحصر به فرد برای تمامی کمیک‌بازهای ایرانیه. کمیک گرام، یک گام خیلی بزرگ برای ما در این راهه. توی کمیک گرام ما سعی کردیم با الگو گرفتن از شبکه‌های اجتماعی بزرگ، یک شبکه اجتماعی کوچک راه‌اندازی کنیم تا جایی باشه برای کمیک بازها که بتونن با هم دیگه در ارتباط باشن. کمیک گرام رو شما می‌سازید، نه ما. ویژگی‌های کمیک گرام همون ویژگی‌های مرسوم توی شبکه‌های اجتماعی امروزیه که در ادامه به توضیحشون می‌پردازیم.

انتشار پست

مثل هر شبکه اجتماعی دیگه‌ای، اصلی‌ترین بخش کمیک گرام، امکان پست گذاشتن و اشتراک گذاریه تصاویره. تصاویری که توی کمیک گرام می‌تونید بذارید شامل تصاویر کمیک‌ها، فن کمیک‌هایی که خودتون ساختین، تصاویر کازپلی (البته به شرطی که واسه ما قابل انتشار باشه 😅) و هر تصویر دیگه‌ای که مربوط به دنیای کمیک‌ها بشه و با فضای کمیک سیتی هم‌خونی داشته باشه. مثل هر شبکه دیگه‌ای، امکان لایک و نظر گذاشتن برای این پست‌ها وجود داره و از این طریق می‌تونید با سایر کمیک باز‌های ایرانی و کاربران کمیک سیتی در ارتباط و تعامل باشین.

فالو کردن

یکی دیگه از بخش‌های اصلی کمیک گرام، امکان فالو کردن بقیه کاربراست که از این طریق می‌تونید پست‌ها و فعالیت‌هاشون رو توی کمیک سیتی ببینین و دنبال کنین. همچنین از این پس می‌تونین به هر کاربری که دنبالش می‌کنین پیام شخصی ارسال کنید و از این راه دوستای جدیدی پیدا کنین که مثل خودتون اهل کمیک و کمیک سیتی هستن!

کمیک گرام، شبکه اجتماعی کمیک ایران

فن کمیک

ما در کمیک سیتی همیشه دنبال راهی بودیم که بتونیم از کمیک‌سازهای جوان حمایت کنیم و کارهای اونا رو نشون بدیم. حالا کمیک گرام این امکان رو به ما داده تا بستری ایجاد کنیم که کاربرامون بتونن فن کمیک‌های خودشون رو در اون برای دنبال‌کننده‌های خودشون به اشتراک بذارن. البته ما فقط به این کار راضی نیستیم و دوست داریم فن کمیک ها رو برای همه نشون بدیم. برای همین موقع ارسال پست، یک گزینه گذاشتیم به اسم «فن کمیک» که اگه شما این گزینه رو انتخاب کنین ما می‌دونیم که پستی که دارین ارسال می‌کنین یه فن کمیک ساخته‌ی خودتونه و دوست دارین همه کاربرای کمیک سیتی اونو ببینن. به زودی توی بروزرسانی‌های بعدی بخشی در نظر می‌گیریم تا این فن کمیک‌ها رو برای تمامی کاربران نمایش بدیم، بدون اینکه نیاز باشه حتما شما رو فالو کرده باشن یا اصلا شما رو بشناسن!

برای دسترسی به کمیک گرام فقط کافیه از داخل منوی اپلیکیشن، گزینه‌ی «کمیک گرام» که جایگزین گزینه‌ی «پروفایل من» شده رو انتخاب کنین تا به اولین شبکه اجتماعی کمیک ایران دسترسی پیدا کنین!

فعلا این بخش به صورت اولیه در دسترسه، ولی مطمئن باشین که بروزرسانی‌های زیادی براش در نظر داریم که با حمایت‌های شما و افزایش تعداد کاربرای این بخش، امکانات جدید ما هم بهش اضافه می‌شه تا بتونین تجربه‌ای عالی در کمیک گرام داشته باشین.

کمیک‌های رایگان بیشتر

یکی از تغییرات مهمی که داریم، اضافه شدن کمیک‌های رایگان بیشتره که این مساله به لطف اضافه شدن تبلیغات در اپلیکیشن برای ما امکان پذیر شده. از این پس کاربرانی که اشتراک فعال ندارن، برای دیدن کمیک‌های رایگان باید یک ویدئوی تبلیغاتی ببینن. این مساله شاید اول به نظر ناخوشایند بیاد، ولی حتما اگه بدونید چقدر کمیک رایگان جدید به لطف همین تغییر به اپلیکیشن اضافه می‌شه، حتما خوشحال می‌شین! لیست کمیک‌هایی که در این بروزرسانی رایگان می‌شن رو در ادامه مشاهده می‌کنین:

  • مجموعه کمیک ددپول 2016، تمامی قسمت‌ها (40 قسمت)
  • مجموعه کمیک بتمن: شوالیه تاریکی، تمامی قسمت‌ها (20 قسمت)
  • مجموعه کمیک ابریشم سری اول: تمامی قسمت‌ها (7 قسمت)
  • مجموعه کمیک پارک وحشت: هیولاهای نیمه‌شب (3 قسمت)
  • مجموعه کمیک کتاب‌های جادو: 10 قسمت
  • مجموعه کمیک غرب میانه: 8 قسمت
  • مجموعه کمیک به سوی آسمان: 8 قسمت

همچنین کاربرایی که اشتراک فعال دارن، تغییری توی اشتراکشون ایجاد نمی‌شه و همچنان می‌تونن تا زمانی که اشتراک فعال دارن، بدون هیچ تبلیغاتی از استفاده از اپلیکیشن لذت ببرن.

امیدواریم که از این بروزرسانی لذت ببرین و حسابی توی کمیک گرام فعال باشین. به زودی با آپدیت‌های جدید، دوباره شما رو شگفت زده می‌کنیم.

دیدگاه‌ها

M.NAT

سلام و خسته نباشید. من هرکاری میکنم نمیتوانم نسخه جدید را نصب کنم

یکشنبه, 07/20/1399 - 10:29
احمد کلاتیانی

In reply to by M.NAT

کاربر عزیز، لطفا مشکل خودتون رو دقیق‌تر توضیح بدید. نسخه‌ی قبلی را حذف کرده و نسخه‌ی جدید رو نصب کنید. اگر همچنان مشکل دارید با پشتیبانی ما در اپلیکیشن یا در تلگرام در ارتباط باشید.

دوشنبه, 07/21/1399 - 09:48
کاربر 25120

سلام چجوری کمیک گرام رو نصب کنم

پنجشنبه, 07/24/1399 - 09:18
F G P strange

کمیک سیتی حالا که اینقدر دارید تلاش میکنید کارای بیشتری برای ترویج کمیک خوانی انجام بدید لطفا کمیک هاتون رو بیشتر کنید و مانگا هم بزارید

جمعه, 07/25/1399 - 15:53
ایلیا

لطفا فیلم و سریال و اخبار های شرکت های کمیک مثل مارول یا دیسی رو هم بزارید چون این جوری که کمیک سیتی فقط کمیک و اخبار داره خیلی حوصله سر بر میشه ول بازم ممنون از برنامه خوبتون...

دوشنبه, 08/05/1399 - 23:59
آقای کمیک

سلام .
لطفا کمیک هاتون روبیشتر کنید
من شدیدا به کمک های شما علاقه مندم

چهارشنبه, 08/28/1399 - 19:47
آقای کمیک

خیلی برنامه تون خوبه . ممنون

دوشنبه, 09/10/1399 - 12:24
El Profesor

اگه میشه کمیک های مارول زیاد بزارید و کمیک های ترس
ناک زیادی هم بزارید.
باتشکد

جمعه, 09/28/1399 - 19:49
A.N.K

انشاالله موفق باشبد

یکشنبه, 11/05/1399 - 12:25
کاربر 26506

میگم مگه اولی کمیک دونی نبود که بسته شد؟

دوشنبه, 11/20/1399 - 22:46
احمد کلاتیانی

In reply to by کاربر 26506

اپلیکیشن کمیک دونی اولین اپلیکیشن کمیک فارسی بود، ولی همانند کمیک سیتی یک پلتفرم نبود و همچنین چیزی به معنای شبکه اجتماعی نداشت. در واقع کمیک سیتی سعی کرده تا تعامل کاربر را در اپلیکیشن خودش به حداکثر میزان ممکن برساند.

دوشنبه, 11/20/1399 - 23:00
BlacK

سلام کمیک سیتی من یه سوال داشتم:
اخه چرا ؟!؟!؟؟؟ ترو خودا بگو چرا نمی تونم اشتراک بگیرم ؟؟!!.
قبلا با پیج قبلیم پیام دادم و به من گفید کاربر مهمان نمیتونه اشتراک بگیره واسه همین رفتم پیج جدید زدم
ولی هنوزم نمیتونم بگیرم
مشکل منو حل کنین دارم دیوونه میشم😶😶
هیچی نمیشه یکم میچرخه بعد دیگه نمیچرخه و میاد رو همون جای خرید اشتراک.
ککککممممکککک، ککککممممییییککک سسسسییییتتتتیییی

شنبه, 12/09/1399 - 20:59
mikail

سلام خسته نباشید برنامه تون عالیه .

چهارشنبه, 12/13/1399 - 14:07
capi

این فوق العاده است.

سه شنبه, 12/26/1399 - 20:51
amiraliRH1

بلاخره یه اپلیکیشن خوب پیدا شد امیدوارم انقد موفق‌بشین که دیگه بتونین سرور خارج از کشور بگیرین تا لازم‌نباشه سانسور کنین

جمعه, 12/29/1399 - 01:37
مترسک

کمیک سیتی خیلی خوبه

چهارشنبه, 07/26/1402 - 21:13