اس‌دی‌سی‌سی واندرکان 2020 به طور رسمی لغو شد

کمیک-کان بین المللی سن دیگو به خاطر همه گیری ویروس کرونا دورهمایی خود را برای اولین بار بعد از 50 سال لغو کرد.

اس دی سی سی واندرکان 2020 به طور رسمی لغو شد.

در چند ماه اخیر تعداد زیادی از دورهمایی های بزرگ در سراسر دنیا به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شده است. کمیک-کان بین المللی در سن دیگو که دورهمایی خود را به تاخیر انداخته بود امروز طی یک بیانیه رسمی اعلام کرد که در سال 2020 گردهمایی اس‌دی‌سی‌سی برگزار نخواهد شد. 

مطبوعات رسمی کمیک کان متن زیر را منتشر کردند:

برای اولین بار بعد از 50 سال، برگزارکنندگان جشن سالانه کمیک-کان امروز با تاسف اعلام کردند که در سال 2020 دورهمایی کمیک-کان برگزار نخواهد شد. در عوض این رویداد در سال 2021 از تاریخ 22 تا 25 جولای در مرکز همایش سن دیگو باز خواهد گشت.

با توجه به اینکه هر سال تعداد بیشماری شرکت کننده مایل هستند در این رویداد حضور داشته باشند و همین طور تعداد زیادی از غرفه داران و ذینفعان برای بخش عمده ای از معیشت زندگی خود به آن وابسته هستند، همگی امیدوار بودند که بعد از این وقفه، نگرانی‌های ناشی از همه گیری ویروس کرونا در تابستان کمتر شود. بعد از نظارت مستمر مشاورین بهداشت بر وضعیت کنونی و همچنین با توجه به اظهارات اخیر فرماندار کالیفورنیا پیرامون این مسئله برای ما روشن شد که برگزاری رویداد امسال می تواند برای سلامتی همگان خطرناک باشد.

همین طور رویداد واندر-کان آناهایم که قرار بود در تاریخ 10 تا 12 آپریل امسال برگزار شود به 26 تا 28 مارچ سال 2021 موکول شد.

علاوه بر رویداد‌ها، کامیک-کان در نظر داشت تا ساختمان فدرالش را در پارک بالبو یک بازسازی مفصل کند تا برای افتتاحیه موزه کامیک-کان در تابستان سال 2021 کاملا آماده باشد. با این حال ویروس کرونا افتتاحیه موزه را نیز بی تاثیر نگذاشت. به این ترتیب باید تصمیمات جدیدی برای بازسازی این موزه گرفته شود ولی چیزی از تجربه‌ای که برای بازدید کنندگان در نظر گرفته‌ شده کاسته نخواهد شد. کامیک-کان همچنین قصد دارد نقشه‌های مربوط به ساخت و ساز موزه را منتشر کرده و اطلاعات بیشتری را در ماه‌های آینده در مورد نحوه پیشروی کار با علاقه‌مندان درمیان بگذارد.

اس‌دی‌سی‌سی همچنین اعلام کرد افرادی که بلیت رویداد کامیک-کان را تهیه کرده‌اند می‌توانند درخواست دهند تا پولشان به حسابشان بازگردد یا اینکه بلیتشان را به رویداد کامیک-کان 2021 تبدیل کنند. همه‌ی دارندگان بیلت رویداد 2020 در چند هفته آتی ایمیلی دریافت خواهند کرد که حاوی آموزش پس گرفتن پولشان است. غرفه داران نیز میتوانند پول خود را پس گرفته یا اینکه قرارداد خود را به کامیک-کان 2021 تغییر دهند.

در روزهای آینده کسانی که از طریق آن‌پیک اقدام به رزرو هتل برای رویداد کامیک-کان کرده‌اند، سفارششان لغو می شود و پول آن‌ها بازگردانده می شود. کسانی که از طریق آن‌پیک اقدام به رزرو کردند نیازی نیست که برای لغو سفارششان با شرکت تماس بگیرند، تمامی مراحل لغو رزرو و بازگشت پول به صورت خودکار انجام می شود و آنها پیامی در مورد تکمیل پروسه بازگشت پول دریافت خواهند کرد.

دیوید گلانزر سخنگوی موسسه گفت: شرایط غیر عادی نیاز به راهکارهای غیر عادی دارد و ما از این تصمیم ناراحت هستیم، ولی می دانیم تصمیم درستی است. ما بی‌صبرانه منتظر زمانی هستیم که بتوانیم دوباره با همدیگر ملاقات کنیم و در گردهمایی که همه دوست داریم و از آن لذت می بریم سهیم شویم.

دیدگاه‌ها

مترسک

کرونا به خیلی از مراسم ها لطمه زد! ولی هرچی بود گذشت!

شنبه, 07/22/1402 - 21:05