وبتون راکشاسا لی سان - قسمت اول
یک مرد و همراهش؛ برای پول در آوردن، به این طرف و آن طرف سفر میکنند و کارهای کوچک انجام میدهند. تا اینکه یک روز ارباب عمارت وِی آنها را برای انجام ماموریتی به جزیرهاش دعوت میکند.
نام کمیک: راکشاسا لی سان (نام انگلیسی: Rakshasa Li San)
شماره قسمت: یک / 1
ناشر: Kuaikanmanhua
تاریخ انتشار: 2020
تعداد قسمت ها: 1
نویسنده:
مترجم: انتشارات دستان سنگی
ویراستار: انتشارات دستان سنگی
نیاز به اشتراک: خیر
برای مطالعه کمیکها از اپلیکیشن کمیک سیتی استفاده نمایید.

نظرات کاربران
خوب ولی کاش ادامه داشت
خیلی باحال بود فقط کاش ادامه داشت وگر نه کمیک عالی بود 🪄💜
من زیاد وان شات یا همون تک قسمتی خوندم و ...................یادم رفت چی میخواستم بگم😂
درکل وان شات قشنگی بود
🙂🙃
In reply to من زیاد وان شات یا همون تک قسمتی خوندم و ... by یه آدمی که کار…
تازه کلمه وان شات یاد گرفتی کوچولو
فوقالعاده اس وخیلی بهتر میشد اگه ادامه داشت داستان جذابی داره
موضوع فوق العاده ای داشت
اگر ادامه پیدا می کرد عالی می شد
In reply to موضوع فوق العاده ای داشت اگر ادامه پیدا ... by bjb
بله استاد
خیلی خوب بود..
همین؟
باید ادامه میداشت.....
یک داستان کوتاه...توصیه میکنم دانلود نکنید
اتفاقا تا همین جا کافی بود !
قرار بود یه قسمت باشه پس
اگه ادامه دار میشد باید قسمتای
دیگه هم اضافه میشد ولی خوب بود
خیلی خوب بود اما کاش ادامه داده میشده که اول و آخرش مشخص میشد. یا حداقل داخل همین قسمت معلوم بود.من چون پایان باز رو دوست دارم از نظرم خوب بود ولی هدف اصلی داستان خیلی پررنگ نبود.اما در کل میتونست قوی باشه و من لذت بردم.
همین؟
ولی خوبه
In reply to همین؟ ولی خوبه ... by setii
اسمش روش تک قسمتی یعنی ادامه نداری
بنازم عجب کمیکی بدر دمتون گرم
عالی بود
خیلییی خوب بود
من خودم عاشق این ژانرم
اما کاش ادامه داشت...
عالی بود فقط کاش ادامه داشت
ایکاش ادامه داشت
از داستان هایی بود که می شد ادامه داد. یک پیشنهاد: میتونیم خودمون ادامه اش رو تعریف کنیم!😃
In reply to از داستان هایی بود که می شد ادامه داد. ی ... by آنا
اهوم
ولی پایانو خود نویسده مشخص میکرد بهتر بود
طراحیش خیلی قشنگه
جالب بود
جالم بود
اگه تک قسمتی نبود و ادامه داشت عالی میشد ولی بازم با این حال عالی بود
جالب
جالب بود اگه ادامه داشت بهترم میشد
خوب بود
خوب بود😂
خوب بود، هم از نظر گرافیک هم داستان، ولی کاش چپترای بیشتری داشت...
بد مبود
صرفا صحنه های جنایت خشونت امیزش خوب بود👍 بیشتر خواستن برن سر اصل مطلب
خفن بود
خوب بود
خیلی جالب بود
عالیییی
تو 2 دقیقه خواندم خیلی کم بود
خوب بود ولی خیلی کوتاه بود
در کل قشنگ بود
ارزش خوندن داره
خوب بودا ولی خیلی کم بود . به نظرم باید بیشتر به داستان میپرداختند . بازم میتونم بگم بدک نبود🚶♂️
خوب بود. ولی اگه بیشتر بود بهتر میشد.
خیلی خوب بود اگه ادامه داشت عالی می شدد😆🥰👍👍
خیی قشنگ بود ولی خب کوتاه بود
حس میکنم ادامه داره ولی اینجا نمیزارن
In reply to حس میکنم ادامه داره ولی اینجا نمیزارن ... by Daryl
اره دقیقا
Pagination