این کمیک توسط تیم دستان سنگی ترجمه و ویراست شده است

راکشاسا لی سان - قسمت یک

وبتون راکشاسا لی سان - قسمت اول

نوشته شده در تاریخ 1399/11/26

یک مرد و همراهش؛ برای پول در آوردن، به این طرف و آن طرف سفر میکنند و کارهای کوچک انجام ‌می‌دهند. تا اینکه یک روز ارباب عمارت وِی آنها را برای انجام ماموریتی به جزیره‌اش دعوت میکند.

نام کمیک: راکشاسا لی سان (نام انگلیسی: Rakshasa Li San)

شماره قسمت: یک / 1

ناشر: Kuaikanmanhua

سبک: رزمی, تاریخی, اکشن

تاریخ انتشار: 2020

تعداد قسمت ها: 1

نویسنده:

مترجم: انتشارات دستان سنگی

ویراستار: انتشارات دستان سنگی

نیاز به اشتراک: خیر

برای مطالعه کمیک‌ها از اپلیکیشن کمیک سیتی استفاده نمایید.

نظرات کاربران

alba..!

خوب ولی کاش ادامه داشت

دوشنبه, 04/20/1401 - 07:13
امی رز

خیلی باحال بود فقط کاش ادامه داشت وگر نه کمیک عالی بود 🪄💜

سه شنبه, 06/22/1401 - 21:55
یه آدمی که کار…

من زیاد وان شات یا همون تک قسمتی خوندم و ...................یادم رفت چی میخواستم بگم😂
درکل وان شات قشنگی بود

🙂🙃

جمعه, 07/22/1401 - 22:39
Nix

فوق‌العاده اس وخیلی بهتر میشد اگه ادامه داشت داستان جذابی داره

جمعه, 09/04/1401 - 20:49
bjb

موضوع فوق العاده ای داشت
اگر ادامه پیدا می کرد عالی می شد

دوشنبه, 09/28/1401 - 23:03
Elena

خیلی خوب بود..

یکشنبه, 01/27/1402 - 14:50
پارمیس جون

همین؟
باید ادامه می‌داشت.....
یک داستان کوتاه...توصیه میکنم دانلود نکنید

دوشنبه, 03/22/1402 - 17:58
آبتین

اتفاقا تا همین جا کافی بود !
قرار بود یه قسمت باشه پس
اگه ادامه دار میشد باید قسمتای
دیگه هم اضافه میشد ولی خوب بود

پنجشنبه, 05/12/1402 - 13:22
ایم جو کیونگ

خیلی خوب بود اما کاش ادامه داده میشده که اول و آخرش مشخص میشد. یا حداقل داخل همین قسمت معلوم بود.من چون پایان باز رو دوست دارم از نظرم خوب بود ولی هدف اصلی داستان خیلی پررنگ نبود.اما در کل میتونست قوی باشه و من لذت بردم.

یکشنبه, 06/19/1402 - 12:11
setii

همین؟
ولی خوبه

سه شنبه, 08/09/1402 - 15:04
گوئن

In reply to by setii

اسمش روش تک قسمتی یعنی ادامه نداری

چهارشنبه, 04/13/1403 - 13:06
کاربر 80140

بنازم عجب کمیکی بدر دمتون گرم

سه شنبه, 08/16/1402 - 20:25
کاربر 82460

عالی بود

یکشنبه, 10/10/1402 - 13:42
minami

خیلییی خوب بود
من خودم عاشق این ژانرم
اما کاش ادامه داشت...

چهارشنبه, 12/02/1402 - 12:25
سامان

عالی بود فقط کاش ادامه داشت ⁦

جمعه, 01/03/1403 - 19:01
یو نابی🦋✨️

ایکاش ادامه داشت

جمعه, 02/14/1403 - 02:36
آنا

از داستان هایی بود که می شد ادامه داد. یک پیشنهاد: می‌تونیم خودمون ادامه اش رو تعریف کنیم!😃

دوشنبه, 02/31/1403 - 12:44
رهگذر

طراحیش خیلی قشنگه

جمعه, 03/25/1403 - 14:51
Queen Black

جالب بود

دوشنبه, 03/28/1403 - 16:33
گوئن

جالم بود

چهارشنبه, 04/13/1403 - 13:04
گوئن

اگه تک قسمتی نبود و ادامه داشت عالی میشد ولی بازم با این حال عالی بود

چهارشنبه, 04/13/1403 - 13:08
مسیح

جالب

دوشنبه, 04/18/1403 - 00:57
8_5

جالب بود اگه ادامه داشت بهترم میشد

جمعه, 04/22/1403 - 15:20
یونا

خوب بود

یکشنبه, 04/24/1403 - 21:51
Darcy

خوب بود😂

یکشنبه, 07/15/1403 - 00:52
Itachi

خوب بود، هم از نظر گرافیک هم داستان، ولی کاش چپترای بیشتری داشت...

پنجشنبه, 08/03/1403 - 10:56
لوکی

بد مبود

پنجشنبه, 08/24/1403 - 19:23
mansour

صرفا صحنه های جنایت خشونت امیزش خوب بود👍 بیشتر خواستن برن سر اصل مطلب

شنبه, 09/17/1403 - 01:39
ely

خفن بود

شنبه, 10/15/1403 - 15:18
کاربر 102110

خوب بود

شنبه, 12/18/1403 - 00:16
کاربر 101095

خیلی جالب بود

چهارشنبه, 01/13/1404 - 20:17
نسترن

عالیییی

دوشنبه, 02/01/1404 - 14:39
کاربر 104012

تو 2 دقیقه خواندم خیلی کم بود

جمعه, 02/05/1404 - 09:59
بتگرل

خوب بود ولی خیلی کوتاه بود
در کل قشنگ بود
ارزش خوندن داره

شنبه, 02/13/1404 - 18:39
شاه مارول

خوب بودا ولی خیلی کم بود . به نظرم باید بیشتر به داستان می‌پرداختند . بازم میتونم بگم بدک نبود🚶‍♂️

دوشنبه, 03/05/1404 - 23:47
M

خوب بود. ولی اگه بیشتر بود بهتر میشد.

جمعه, 03/16/1404 - 23:25
MPR1391

خیلی خوب بود اگه ادامه داشت عالی می شدد😆🥰👍👍

چهارشنبه, 04/11/1404 - 14:43
نهال

خیی قشنگ بود ولی خب کوتاه بود

یکشنبه, 06/30/1404 - 23:47
Daryl

حس میکنم ادامه داره ولی اینجا نمیزارن

یکشنبه, 09/16/1404 - 13:01