اولین بروزرسانی کمیک سیتی در 1400

میخوایم سال 1400 رو محکم و پر قدرت شروع کنیم! با یه آپدیت خوب که خیلی چیزهایی که بارها خواسته بودید رو براتون آوردیم. سریع میریم سر اصل مطلب، چون هم ما ذوق داریم واسه این آپدیت، هم مطمئنیم که شما حسابی ازش لذت می‌برین! پس بریم تا اولین بروزرسانی کمیک سیتی در 1400 رو با هم ببینیم!

تبلیغات کمتر در کمیک‌ها

در آپدیت قبلی ما یک سری تبلیغات در داخل کمیک‌ها اضافه کردیم و تمام سعیمون رو کرده بودیم که این تبلیغات حداقل بوده و باعث مزاحمت برای شما در هنگام مطالعه کمیک‌ها نشن. خب کمی محاسباتمون غلط از آب در اومد و باعث شد خیلی از شما عزیزان نسبت به زیادی تبلیغات اعتراض کنین. به ویژه هنگام مطالعه وبتون‌ها این تبلیغات به شدت آزاردهنده شده بودن. اولین چیزی که توی این آپدیت برطرف شده، تعداد زیاد تبلیغات هست. از این پس نهایتا 2 یا 3 تبلیغ در حین مطالعه کمیک‌ها نمایش داده خواهند شد (قبلا تا 10 تبلیغ هم ممکن بود ببینید!) و تمامی تبلیغاتی که در حین مطالعه کمیک‌ها نمایش داده می‌شوند را می‌توانید بسته و سریع به مطالعه کمیک خودتون برگردین (حتی تبلیغات ویدئویی). راحتی شما کاربران گرامی در هنگام استفاده از تک تک امکانات کمیک سیتی برای ما مهم‌ترین موضوع هست و همیشه سعی داریم که بهترین تجربه رو برای شما به وجود بیاریم.

بروزرسانی کمیک‌گرام

کمیک‌گرام برای اولین بار در 19 مهر ماه 1399 در کمیک سیتی معرفی و منتشر شد و از اون روز تا الان میزبان بیش از 7500 پست بوده و این روزها روزانه چییزی حدود 200 پست به این تعداد اضافه میشه. به عنوان یکی از بخش‌های پر طرفدار کمیک سیتی، روزانه درخواست‌های زیادی برای بهبود این بخش دریافت می‌کنیم، و حالا توی این آپدیت به بیشترین درخواست‌ها پاسخ دادیم. در ادامه شما رو با امکانات جدید این بخش آشنا می‌کنیم.

امکان بزرگنمایی (زوم) تصاویر کمیک‌گرام

خیلی از تصاویر که در کمیک‌گرام ارسال می‌شن شامل دیالوگ‌ها یا نکاتی هستند که بدون بزرگنمایی تصویر امکان درک آن‌ها وجود ندارد. از این پس با بروزرسانی جدید، شما می‌تونید تمامی تصاویر موجود در کمیک‌گرام رو بزرگنمایی کرده و با دقت بهتری مشاهده کنید.

مشاهده جدولی پست‌ها

یکی از مشکلات شما عزیزان با کمیک‌گرام، گم شدن پست‌های قدیمی در زیر تعداد زیادی از پست‌های جدیدتر بوده و هست. امروز با این بروزرسانی، ما حالت جدولی رو برای مشاهده پست‌ها اضافه کردیم تا مشاهده‌ی پست‌های بیشتر و قدیمی‌تر، آسان و سریع شود. این حالت رو می‌تونید از قسمت گشت‌وگذار در هر زمان برای خود فعال کنید.

ارسال پست‌های چند تصویره (اسلاید)

بسیار از کاربران درخواست اضافه شدن اسلاید به کمیک‌گرام رو داشتن تا بتونین در یک پست چند تصویر رو به صورت همزمان ارسال کنن. این قابلیت هم‌اکنون در نسخه 4.8.9 فعال شده و برای تمامی کاربران در دسترس است.

ارسال پست‌های ویدئویی

بله، درست خوندید! از این پس ارسال پست‌های ویدئویی هم در کمیک سیتی امکان پذیره و شما می‌تونید در هنگام ارسال پست جدید، از بین پست تصویری و ویدئویی، پست مورد نظر خودتون رو انتخاب کرده و به سادگی ارسال کنید. برای ارسال پست‌های ویدئویی شما باید ویدئو رو در آپارات بارگذاری کرده و از صفحه‌ی مشاهده‌ی ویدئو، گزینه‌ی «دانلود ویدئو» رو زده و سپس لینک مربوط به کیفیت 480 یا 720 رو کپی کرده و در هنگام ارسال پست برای ما ارسال کنید. توضیحات دقیق‌تر انجام این کار در صفحه‌ی ارسال پست نوشته شده است. نگه‌داری ویدئو برای ما بسیار هزینه‌بر هست، به همین جهت تنها امکان ارسال و نمایش ویدئوهای آپارات برای ما وجود دارد.

همچنین از این پس کاربرانی که بدون اشتراک فعال، قصد ارسال پست داشته باشند، پیش از ارسال پست یک ویدئوی تبلیغاتی برایشان نمایش داده خواهد شد (همانند دانلود کمیک). نگه‌داری کمیک‌گرام برای ما هزینه‌ی بسیاری دارد و این تبلیغات کوچک به ما در بهبود و نگهداری اپلیکیشن کمیک سیتی کمک می‌کنند. لازم به ذکره که با داشتن اشتراک فعال، به طور کل از دیدن هرگونه تبلیغات در سراسر کمیک سیتی راحت میشید.

 

امیدواریم که از این بروزرسانی لذت ببرید. ما همیشه در حال بهبود کمیک سیتی هستیم و به تک تک درخواست‌ها و نیازهای شما عزیزان توجه داریم.

دیدگاه‌ها

امیرحسین صباحی فر

سلام خیلی ممنون واقعا پست چند اسلایدی رو که درخواست کرده بودم خیلی نیاز بود ممنون 👍😀

چهارشنبه, 01/11/1400 - 21:11
جو دالتون

سلام و خسته نباشید. خیلی عالیه ولی من دو بار اخیر لینک مستقیم برام کار نمی کنه.

پنجشنبه, 01/12/1400 - 00:57
amiraliRH1

آقا هر چقدر میخواید تبلیغ پخش کنید من خودم خیلی وقته اشتراک نخریدم

البته چون یکی از اکانتام رمزش یادم رفت دیگه حال نداشتم بخرم تا الان😑ولی در کل هرچی تبلیغ نشون بدین هم درآمدتون فک کنم بیشتر شه هم بیشتر اشتراک بخرن اما خیلی لطف کردین که تبلیغاتو متعادل تر کردین و از نظر من با یسری تیمایه بزرگ تر همکاری کنید ولی کمیکاشونو اشتراکی کنید تا یه درآمدیم از همکاریشون هم شما هم اون تیما داشته باشن

پنجشنبه, 01/12/1400 - 20:32
new batgirl

سلام؛ این بروز رسانی واقعا خیلی عالی بود😀 نسبت به بروز رسانی های قبلی بهتر و بود و ویژگی ها و آپشن های بیشتری هم به برنامه اضافه شد که باعث شد برنامه فوق العاده تر بشه😊😁 فقط اگه محدودیت پست هم بزارید که خیلی بهتر میشه.

جمعه, 01/13/1400 - 16:52
Black Goddess

سلام واقعا ممنونم...کمیک سیتی خدایی خیلی باحال شده 🙏
دمتون گرم❤️

جمعه, 01/13/1400 - 17:47
آقای کمیک

لذت میبریم ، ممنون 💝

یکشنبه, 01/22/1400 - 12:57
مترسک

جز بروز رسانی های خیلی خوب این پلتفرم بود

جمعه, 07/28/1402 - 16:58