کمیک خوان بروزرسانی شد (نسخه 4.6.0 کمیک سیتی)

نسخه 4.6.0 کمیک سیتی منتشر شد و با خودش تغییرات و ویژگی‌های بسیار زیادی آورده! توی بیشتر بروزرسانی‌های قبلی سعی می‌کردیم تا امکانات کاملا جدید به اپلیکیشن اضافه کنیم، ولی توی این بروزرسانی، علاوه بر اضافه شدن امکانات جدید، امکانات قبلی رو هم یه دستی کشیدیم تا بتونیم امکانات قبلی نظیر کمیک خوان و کتابخانه رو بهتر از قبل در اختیار شما کاربران عزیز کمیک سیتی بذاریم. در ادامه با لیست امکانات جدید اپلیکیشن با ما همراه باشید:

کمیک خوان با امکانات جدید

بارها از ما درخواست شده بود تا کمیک خوان رو بهتر کنیم تا تجربه‌ی لذت‌بخش‌تری از مطالعه کمیک داشته باشید. خب توی این آپدیت یکی از مهم‌ترین کارهایی که کردیم همین بود! ما با بررسی سایر کمیک خوان‌های موجود، سعی کردیم بهترین امکانات اونا رو بسنجیم و وارد کمیک سیتی کنیم، و امروز شاهد 3 گزینه‌ی جدید در کمیک خوان هستیم:

پر کردن ارتفاع

این گزینه به شما این امکان رو حداقل اندازه تصویر رو به اندازه‌ی ارتفاع صفحه نمایش خودتون بزرگ کنید. این حالت در هنگام مطالعه کمیک به صورت عمودی، یک تجربه‌ی بسیار عالی برای شما ایجاد می‌کند. در این حالت کمیک تنها در محور افقی حرکت می‌کند و به این صورت مطالعه کمیک برای شما خیلی راحت می‌شود.

پر کردن عرض

این گزینه حداقل عرض تصویر رو اندازه‌ی عرض گوشی شما در نظر می‌گیره و کمیک فقط به صورت عمودی حرکت می‌کند. این حالت با توجه به بزرگ بودن اندازه‌ی صفحه‌های نمایش در حالت افقی، می‌تونه شما رو کاملا از بزرگنمایی تصویر بی نیاز کنه و بهترین تجربه‌ی کمیک خوانی که تا به حال در کمیک سیتی وجود داشته رو به شما ارائه بده.

چرخش دستی صفحه نمایش

از این پس چرخش خودکار صفحه نمایش غیر فعال شده و تنها به صورت دستی با استفاده از دکمه‌ی مربوطه صفحه نمایش می‌چرخد. این کار می‌تواند مطالعه کمیک رو برای اون دسته از کاربرانی که چرخش خودکار دستگاه خود را روشن می‌گذارن راحت کنه. به این ترتیب کمیک خوان کمیک سیتی وارد فاز جدیدی شده و در آینده نیز بهبودهای بیشتری برای اون ارائه می‌دیم.

شروع کمیک از آخرین صفحه‌ی خوانده شده

از این پس هر کمیکی که در کمیک سیتی باز کنید، مستقیما به آخرین صفحه‌ای که در حال مطالعه‌ی آن بوده‌اید خواهید رفت. این ویژگی به شما در مدیریت همزمان چندین کمیک و مجموعه کمک خواهد کرد.

صفحه‌ی کمیک‌ها

در این آپدیت سعی کردیم تعدادی از مشکلات صفحه‌ی توضیحات کمیک رو برطرف کنیم تا تجربه‌ی بهتری از مشاهده این صفحات و مطالعه توضیحات و نظرات هر کمیک و دانلود آن‌ها داشته باشید.

دانلود کمیک راحت‌تر می‌شود

قبلا در هنگام دانلود کمیک، تنها یک دایره‌ی چرخان در صفحه‌ی کمیک مشاهده می‌کردید و مشکلات دیگری هم در این بخش وجود داشت، برای مثال اگر از صفحه‌ی کمیک در حین دانلود خارج شده و دوباره آن را باز می‌کردید، در نرم‌افزار به جای دایره‌ی چرخان، مجددا گزینه‌ی دانلود رو مشاهده می‌کردید. از این پس به جای دایره چرخان، درصد دانلود شده از کمیک نمایش داده خواهد شد و شما اطلاع دقیق‌تری از وضعیت دانلود کمیک خود خواهید داشت. علاوه بر تعدادی مشکل که در دانلودر اپلیکیشن وجود داشت بر طرف شده است.

نسخه 4.6.0 کمیک سیتی

ظاهر بهتر

صفحه توضیحات کمیک قبلا به دو بخش تقسیم می‌شد که هر کدام به صورت مجزا بالا و پایین می‌شدند. این مساله باعث می‌شد در گاهی اوقات، برخی از اطلاعات قابل نمایش نباشند. این مشکل در این نسخه بر طرف شده و از این پس تمام صفحه به صورت واحد حرکت می‌کند.

رفع مشکلات حذف کمیک

گزینه‌ی حذف کمیک از حافظه در گذشته مشکلی داشت که در این بروزرسانی این مشکل بر طرف شده و هم اکنون حذف کمیک به سادگی قابل انجام است.

کتابخانه

درخواست‌های متعددی برای بهبود قسمت کتابخانه داشتیم؛ کاربران زیادی تقاضا داشتن تا قسمت کتابخانه از حالت ساده‌ی خود خارج شده و امکانات بیشتری دریافت کند تا افرادی که کمیک‌های زیادی دانلود کرده‌اند، بتونن بهتر اونا رو مدیریت کنن. در این بروزرسانی دو بخش جدید به کتابخانه اضافه شده است.

کمیک آدلی نورمال 1
مطالعه کنید: کمیک آدلی نورمال - قسمت اول

جستجو در کمیک‌ها

در این بروزرسانی امکان جستجو در بین کمیک‌های آفلاین فراهم شده تا دسترسی به کمیک‌ها رو ساده‌تر کنه. پس اگه شما هم مثل بسیاری از کاربران ما ده‌ها کمیک در کمیک سیتی دانلود کردین و می‌خواین اونا رو به صورت آفلاین مطالعه کنین، به راحتی می‌تونین با استفاده از این امکان، در بین کمیک ها جستجو کرده و کمیک مورد نظر خودتون رو پیدا کنید.

نمایش آخرین کمیک خوانده شده

از این پس آخرین کمیکی که خوانده باشید، در بالای کتاخانه‌ی شما و با شکلی متمایز نمایش داده می‌شود. در این بخش همچنین می‌توانید درصد و تعداد صفخات خوانده شده از این کمیک را مشاهده کرده و تعداد کل صفحات را نیز ببینید. علاوه بر این با اضافه شدن این ویژگی، تمامی کمیک‌ها در کتابخانه به ترتیب آخرین باری که مطالعه شده‌اند نمایش داده می‌شوند تا بهتر و راحت‌تر بتوانید کمیک‌های خوانده شده رو مدیریت کنید. همچنین در هنگام جستجو نیز آخرین کمیکی که در آن عبارت خوانده شده باشه رو در این قسمت خواهید دید. برای مثال، فرض کنید آخرین کمیکی که خوندین کمیک به سوی آسمان قسمت 15 بوده، ولی کمیک ددپول نفرت انگیز رو هم تا قسمت 7 مطالعه کردید. اکنون به صورت پیشفرض قسمت پانزدهم به سوی آسمان در بالای کتابخانه نمایش داده خواهد شد، ولی زمانی که شما عبارت ددپول رو در کتابخانه جستجو کنید، ددپول نفرت انیگز 7 رو در بالای کتابخانه مشاهده خواهید کرد. به این شکل به راحتی می‌توانید مجموعه‌های مختلفی که خوندین رو مدیریت کنید.

نسخه 4.6.0 کمیک سیتی

بنر اعلانات

ما همیشه به دنبال راهی ساده و مطمئن برای ارتباط با کاربرانمون بودیم. یکی از این راه‌ها برای ما فرستادن اعلان هست، ولی از آنجایی که ارسال اعلان ممکنه برای برخی از کاربران آزار دهنده باشه، ما خیلی مواقع از این ویژگی استفاده نمی‌کردیم و تنها در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام شما را از مسائل مهم مطلع می‌کردیم. ولی از این پس در صفحه‌ی اول اپلیکیشن یک بنر وجود خواهد داشت که از طریق اون به سادگی ما می‌تونیم مهم‌ترین اطلاعات رو به تمامی کاربرانی که از اپلیکیشن ما استفاده می‌کنن اطلاع بدیم. مواردی نظیر تخفیف، مجموعه‌های ویژه، اخبار جدید و ... از این پس، علاوه بر راه‌های قبلی، از این طریق نیز به اطلاع تمامی کاربران خواهد رسید.

امکان استفاده از اپلیکیشن به عنوان کاربر مهمان

شاید کسی دوست نداشته باشه در اپلیکیشن ثبت نام کنه. شاید نخواد شمارشو در اختیار ما بذاره یا فقط بخواد قبل ثبت نام، کمیک سیتی یا کمیک خوان ما رو امتحان کنه. تا قبل از این تمامی کاربران مجبور به ثبت نام بودن، ولی از این پس کاربران می‌تونن به صورت مهمان وارد اپلیکیشن شده و از تمامی امکانات اپلیکیشن استفاده کنن. تنها امکانی که در این حالت برای این کاربران در دسترس نخواهد بود، امکان خرید اشتراک است، و این مساله به این دلیل است که وقتی کاربری مهمان باشد، عملا راه بازگشتی به حساب خود ندارد و اگر اپلیکیشن رو پاک کنه یا به هر دلیلی اطلاعاتشو از دست بده، حساب کاربریش هم از دست میده. برای همین امکان خرید اشتراک رو برای کاربران مهمان غیر فعال کردیم تا حساب خود و به همراه اون، اشتراکشون رو از دست ندن. البته لازم به ذکر است کاربران مهمان به محض ثبت نام در اپلیکیشن، تمامی اطلاعات خود نظیر پروفایل، نظرات، امتیازها، سکه‌هاو کمیک‌ها رو به حساب جدید خود منتقل می‌کنن و امکان خرید اشتراک هم براشون فعال میشه.

آپدیت اختیاری

تا پیش از این، تمامی بروزرسانی‌های کمیک سیتی اجباری بودند، ولی از این پس بر اساس تغییرات و نیاز، بروزرسانی‌ها به اختیاری و اجباری تقسیم خواهند شد تا اگر تمایل ندارید، بتوانید برخی از بروزرسانی‌ها رو ندید گرفته و تا بروزرسانی بعدی منتظر بمانید.

تبلیغات

کلی تغییرات خوب تا اینجا داشتیم، ولی یه تغییری هم داریم که شاید برای برخی از کاربران ناخوشایند به نظر برسه، ولی این بخشو تا آخر بخونین تا ببینین چرا این ویژگی جدید هم خبر خوبیه.

از این پس برای کاربران رایگان کمیک سیتی، تبلیغات نمایش داده خواهد شد. این تبلیغات به صورت بنر پیاده سازی شدن و همه و همه به گونه‌ای هستند که مزاحمتی برای کاربر ایجاد نکنن و مانع استفاده کاربر از اپلیکیشن نشن. ولی این تبلیغات راه درآمدزایی جدیدی برای ما میشه که به ما کمک می‌کنه بتونیم کمیک سیتی رو گسترش بدیم و در کنار اون، کمیک‌های رایگان بیشتری هم داشته باشیم! بله درست خوندید! با داشتن تبلیغات، ما می‌تونیم کارهای رایگان بیشتری ارائه بدیم. به همین دلیل در فاز اول، 5 قسمت اول کمیک به سوی آسمان، قسمت دوم کمیک پارک وحشت و 12 قسمت اول کمیک مرد عنبکوتی و ددپول طی روزهای آینده در کمیک سیتی رایگان میشن!

علاوه بر این، کاربرانی که حتی فقط یکبار اشتراک خریده باشن یا بخرن، دیگه حتی پس از اتمام اشتراکشون در کمیک سیتی تبلیغات نخواهند دید!

قطعا هدف ما از اضافه کردن تبلیغات تلخ کردن اوقات شما در کمیک سیتی نیست و تمام سعیمون هم بر اینه که از آزاردهنده بودن تبلیغات جلوگیری کنیم. با استفاده از این بروزرسانی خودتان متوجه این موضوع خواهید شد.

 

امیدواریم که از این بروزرسانی نهایت لذت رو ببرید و با امکانات جدیدی که اضافه شده، بتونین تجربه‌ی کمیک خوانی لذت بخش و بهتری از قبل داشته باشید. این بروزرسانی رو همین الان از وبسایت ما دانلود کنید. (نسخه‌ی بازار و چارخونه نیز طی چند روز آینده بروزرسانی خواهند شد)

دیدگاه‌ها

beni47

خیلی بهتر شده دمتون گرم عالیه

چهارشنبه, 04/25/1399 - 00:33
دانیال

عالی شده

چهارشنبه, 05/01/1399 - 22:06
GOBLIN

واقعا دست خوش
بهترین اپلیکیشن رو دارید شما خیلی دوست دارم در آینده یا با شما همکاری کنم یا حمایت کنم شمارو

پنجشنبه, 05/16/1399 - 21:29
amiraliRH1

عالی شما بهترین برنامه و تنها برنامه کمیک فارسی هستید و امیدوارم همیشه بمونید و برای ماهایی که کمیکای کمیاب تر دوست داریم کمیک ترجمه کنین ✌✌❤یه تشکرم از آقا احمد و تیم کمیک سیتی که دارن به بهترین نحو این کارو انجام میدن

یکشنبه, 05/19/1399 - 18:38
GOBLIN

نسخه ی جدید به معنای واقعی کلمه بی نظیره!!!!!!!
مرسیییی♡♡♡♡♡♡

یکشنبه, 06/02/1399 - 22:32
به‌چه‌دردی‌میخوره؟

عالی و ممنون دمتون گرم که یه ما کمک میکنید تو ایران هم کمیک بخونیم :-)

جمعه, 06/07/1399 - 20:29
X+

لطفا مطلب نسخه ۴.۸.۰ بفرستید

چهارشنبه, 06/12/1399 - 21:25
امیر

از‌کجا‌نسخه‌جدید‌را‌دریافت‌کنیم

یکشنبه, 09/30/1399 - 00:33
capi

باحاله

سه شنبه, 12/26/1399 - 20:52
مترسک

پس بروزرسانی های قدیمی کمیک سیتی اینجوری بوده: عالی و جذاب

سه شنبه, 07/18/1402 - 19:35