نسخه 4.5.0 اپلیکیشن کمیک سیتی منتشر شد

نسخه 4.5.0 اپلیکیشن کمیک سیتی منتشر شد!

کمیک رومولوس قسمت اول
این کمیک را بخوانید: رومولوس قسمت اول

بریم سر تغییرات نسخه‌ی جدید. توی کمیک سیتی ما دوست داریم که ارتباط کاملا مستقیم با تمامی کاربرانمون داشته باشیم و در همین راستا همیشه تمامی نظرات خونده می‌شه و سعی کردیم همه‌ی نظراتی که نیازمند پاسخ بوده رو هم پاسخ بدیم. ولی این برای ما کافی نبود. ما دوست داشتیم ارتباطمون فراتر از این باشه و بتونیم کمیک سیتی رو با شما بسازیم برای شما! در همین راستا، تغییرات نسخه‌ی جدید رو به شرح زیر اعلام می‌کنیم:

  1. اضافه شدن امکان درخواست کمیک: تا پیش از این شما عزیزان درخواست‌های کمیک خودتون رو توی نظرات اعلام می‌کردید یا مستقیما در قالب پیام برای پشتیبانی می‌فرستادید. از این پس ما فضایی رو برای شما در نظر گرفتیم که بتونین مستقیما درخواست‌های کمیک خودتون رو در اپلیکیشن ثبت کنید. این امکان که از طریق گزینه‌ی «درخواست کمیک» در منوی اپلیکیشن در دسترس قرار دارد، نه تنها به شما امکان ثبت درخواست جدید رو می‌ده، بلکه لیست تمام درخواست‌های ثبت شده توسط سایر کاربران و تعداد درخواست‌هایی که برای اون کمیک ثبت شده رو نشون می‌دهد. شما هم اگر کمیکی رو درخواست دارین که کاربری قبل از شما برای اون درخواست ثبت کرده، تنها با استفاده از گزینه‌ی «+» در کنار نام کمیک، می‌تونید درخواست خودتونو به اون کمیک اضافه کنید. ما تمام سعیمونو می‌کنیم که کمیک‌های بعدی خودمون رو از بین کمیک‌های پر درخواست انتخاب کنیم. پس حتما از این به بعد درخواستاتون رو توی این بخش ثبت کنید تا ما بتونیم با آگاهی بیشتری نسبت به علایق شما، کمیک‌های بعدی رو ترجمه و پخش کنیم.
  2. اضافه شدن امکان ارتباط با پشتیبانی: همونطور که گفتیم ما دوست داریم با کاربرانمون کامل در ارتباط باشیم، پس از این به بعد امکان ارتباط مستقیم با پشتیبانی از داخل اپلیکیشن فراهمه، یعنی کاربران می‌تونن در داخل اپلیکیشن هرگونه سوال، مشکل، انتقاد و پیشنهادی که دارن در قالب یک پیام برای پشتیبانی ارسال کنن و پاسخش رو هم در همونجا دریافت خواهند کرد. این کار ارتباطی کامل‌تر و مستقیم‌تر بین ما و شما برقرار می‌کنه تا بتونیم در راستای بهبود عملکرد کمیک سیتی، از نظرات شما عزیزان نهایت استفاده رو بکنیم.
  3. اضافه شدن تعداد صفحات به اطلاعات کمیک‌ها: یکی از امکاناتی که کاربران زیادی خواستار اون بودن، این بود که تعداد صفحات هر کمیک توی صفحه‌ی توضیحاتش زده شده باشه. ما درخواست شما رو شنیدیم و این امکان رو توی نسخه 4.5.0 اپلیکیشن کمیک سیتی اضافه کردیم. البته لازم به ذکره که هنوز تعداد صفحات تمامی کمیک‌ها در سرور ما وارد نشده و وارد کردن اونا کمیک زمان می‌بره، ولی به محض اضافه کردن تعداد صفحات هر کمیک، در اپلیکیشن می‌تونین این اطلاعات رو مشاهده کنید.
  4. اضافه شدن بک‌گراند کاربر به بخش نظرات: از این به بعد کاربرانی که تصویر بک‌گراند پروفایل خودشونو از تصویر پیش‌فرض اولیه تغییر داده باشن، بک‌گراندشون توی نظراتشون هم نمایش داده می‌شه تا بتونن حتی نظرات خودشون رو هم شخصی‌سازی کرده باشن. پس هر سطح جدیدی که بگیرین، گزینه‌های بیشتری هم برای بروزرسانی ظاهر نظرات خودتون خواهید داشت.

مثل همیشه سعی کردیم اگه مشکل دیگه‌ای هم توی اپلیکیشن دیده بودیم و گزارش شده بود بر طرف کنیم. امیدواریم که از این نسخه از اپلیکیشن هم نهایت لذت رو ببرید.

برای دانلود اپلیکیشن می‌تونین از این لینک استفاده کنین.

برچسب‌ها

دیدگاه‌ها

پرنیا

کمیک سیتی خیلی عالیه ❤

پنجشنبه, 04/05/1399 - 20:31
X+

خیلی ممنون از زحتی که کشیدید

جمعه, 04/06/1399 - 08:37
GOBLIN

بهترین اپلیکیشن رو دارید
ولی حیف کم شناختس
من دیر آشنا شدم حیعف
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡کمیک سیتی تو بهترییینیی♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
مرسی از مدیران و ادمین ها

پنجشنبه, 05/16/1399 - 21:39
capi

بهترینی

سه شنبه, 12/26/1399 - 20:53
مترسک

بروزرسانی های کمیک سیتی خیلی خوبه

چهارشنبه, 07/26/1402 - 21:12