تولدی جدید با یک کمیک سیتی جدید

همونطور که می‌دونید (یا شایدم ندونید ولی الان دیگه می‌دونید) فردا تولد 5 سالگیه کمیک سیتیه! البته کمیک سیتی 6-7 ماه قبل از اینا استارت خورده بود، ولی حالا به دلایلی که بعدا پیش اومد، تولد رسمیشو 7 خرداد اعلام کردیم (اصلا هم دلیلش این نیست که با تولد خودم یکی بشه😁) (نه خداییش دلیلش این نیست، اتفاقی بوده این قضیه)

داشتم فکر می‌کردم راجع به پست تولد امسال چی بنویسم، گفتم بذار یه نگاهی به پست تولد یک سالگی کمیک سیتی بندازم ببینم اون موقع‌ها چیا گفته بودم. دیدم چه چیزایی رو به عنوان دستاورد و موفقیت اعلام کرده بودیم. «ساخت کانال تلگرام» 😂. بعد به این نتیجه رسیدم که چقدر راه اومدیم که امروز قراره وبتون خونمونو معرفی کنم! ولی قبل از اینکه بریم سر اصل مطلب، خواستم از تک تک شماهایی که هرروز از کمیک سیتی استفاده می‌کنید و تک تک شماهایی که در کمیک سیتی کمیک، وبتون، مانگا، مانهوا و حتی پست کمیک‌گرام منتشر می‌کنید تشکر کنم که بدون شما کمیک سیتی هیچوقت کمیک سیتی نبود! کمیک سیتی فقط یک اپ و یک پلتفرم نیست، کمیک سیتی یک جامعه‌ای از تمامی کمیک دوستان ایرانیه که اینجا جمع شدن و به کمیک سیتی جون می‌دن. دورانی بود که کمیک سیتی فقط ما بودیم، ولی این روزا شما عزیزان هستین که کمیک سیتی رو می‌چرخونین و ما فقط اینجا هستیم تا مطمئن بشیم درخواست‌های شما عزیزان شنیده و اجرا میشه.

حالا بریم سروقت معرفی آپدیت جدید اپلیکیشن که به مناسبت این تولد 5 سالگی منتشر شده!

تجربه‌ای جدید با وبتون خوان

خیلی وقته که کمیک سیتی دیگه فقط کمیک نیست. مدت‌هاست که داریم انواع وبتون، مانگا و مانهوا هم در کمیک سیتی منتشر می‌کنیم و تیم‌هایی هستند که هر روز دارند زحمت تولید و ارسال این محتوا رو در کمیک سیتی می‌کشن. ولی با این حال تمامی این مدت همچنان داشتیم وبتون‌ها رو به سبک کمیک‌ها ویرایش می‌کردیم و خوب این مساله از لذت مطالعه وبتون‌ها کم می‌کرد. بلخره بعد از کلی تلاش، وبتون خوان کمیک سیتی آماده شده تا وبتون‌ها رو اونطوری که باید بخونید! تازه فقط واسه مطالعه وبتون‌ها خوب نشده. تغییراتی که توی این آپدیت دادیم به ما این امکان رو میده که بتونیم وبتون‌ها رو خیلی سریعتر از قبل آماده کنیم و این یعنی حالا فرصت این رو داریم تا وبتون‌ها و کمیک‌های خیلی بیشتری از قبل در کمیک سیتی منتشر کنیم! حتما حتما بعد از آپدیت کردن اپلیکیشن، یک وبتون بخونید و از تجربه‌ی جدید وبتون خوندن در کمیک سیتی لذت ببری!

حمایت از ناشرین

توی این مدتی که کمیک سیتی رو به روی تمامی ناشرین باز کردیم، ناشرین زیادی به کمیک سیتی اومدن و کارهاشونو توی کمیک سیتی منتشر می‌کنن. ولی همیشه این کارها رایگان بودن و ناشرین عزیز هیچ درآمد و هزینه‌ای برای این کار به دست نمیاوردن. حالا در کمیک سیتی ما این امکان رو فراهم کردیم تا شما کاربران عزیزی که از مطالعه‌ی آثار این دوستان زحمت‌کش لذت می‌برید، بتونید یک خسته نباشید کوچولو بهشون بگین و قوت قلبی بهشون بدید تا بتونن با انگیزه‌ی بیشتری به فعالیت خودشون ادامه بدن. گزینه‌ی حمایت مالی به زودی برای برخی از ناشرین فعال می‌شه و شما می‌تونید از طریق پروفایلشون یا زدن گزینه‌ی «حمایت از این تیم» در صفحه‌ی کارهاشون، در مبالغ ناچیزی از این عزیزان حمایت کنید.

البته ما در کمیک سیتی چون دوست داریم حمایت‌های خوبی از این تیم‌ها و ناشرها بشه، حتی قراره به پاس قدردانی از حمایتی که تیم‌ها می‌کنید، هدایایی هم از ما دریافت کنید. جزئیات این هدایا (شامل اشتراک رایگان و سکه 😉) رو می‌تونید در پروفایل ناشرینی که حمایت مالی براشون فعال هست رو ببینید. امیدواریم که با حمایت‌های خودتون، یک خسته نباشید حسابی به تمامی ناشرین زحمت‌کش کمیک سیتی بگید.

حذف حالت فلش خوان و کمیک خوان راست به چپ

در بروزرسانی‌های قبلی، تغییراتی در کمیک خوان اعمال کردیم که باعث شد تجربه‌ی مطالعه‌ی کمیک در حالت معمولی و در گوشی‌های ضعیفتر خیلی خیلی بهتر بشه. با توجه به این موضوع، تقریبا حالت فلش خوان کارایی خودش رو از دست داد و حالا به این نتیجه رسیدیم که وجودش در اپلیکیشن خیلی ضروری نیست. با حذف حالت فلش خوان، پیچیدگی نرم‌افزاری اپلیکیشن به شدت کاهش یافته و باعث میشه که بتونیم تغییرات خیلی بهتری در کمیک خوان اعمال کنیم. اولین تغییری که در کمیک خوان اضافه شده، امکان مطالعه راست به چپ کمیک‌هاست! تا پیش از این آپدیت تمامی کمیک‌ها چپ به راست بوندن، با اینکه بسیاری از کارهامون مثل مجموعه‌ی تن‌تن و برخی مانگاها و مانهواهایی که داشتیم برای مطالعه راست به چپ تنظیم شده بودن. حال از این پس شما می‌تونید به انتخاب خودتون، هر کار رو به صورت راست به چپ یا چپ به راست مطالعه کنید.

اضافه شدن رده بندی سنی به کمیک‌ها

با توجه به اینکه از هر سنی در کمیک سیتی کاربر وجود داره، همیشه این نگرانی برای ما وجود داشت که فضایی امن برای افراد کم سال‌تر ایجاد کنیم و در حین حال فضایی باشیم که افراد بزرگتر و بالغ نیز بتونن از اون فضا لذت ببرن. از همین رو از این پس تمامی کارهایی دکه در کمیک سیتی منتشر خواهند شد، یک رده بندی سنی خواهند داشت تا والدین بتوانند نظارت بهتری بر روی محتوایی که فرزندانشون در کمیک سیتی مطالعه می‌کنن داشته باشند.

 

علاوه بر موارد بالا، با توجه به شلوغ شدن برنامه‌ی پخش (شلوغ‌ترم میشه!)، یک تغییر ظاهری هم در اون بخش اعمال کردیم که خودتون ببینید.

امیدواریم که مثل همیشه از کمیک سیتی لذت ببرید و تولد 6 سالگی کمیک سیتی رو دوباره دور هم جشن بگیریم!

برچسب‌ها

دیدگاه‌ها

پرستو

تولد هردوی شما رو تبریک میگم 🎉

پنجشنبه, 03/06/1400 - 19:02
new batgirl

تولدتون مبارککککککک😂😆

پنجشنبه, 03/06/1400 - 19:07
مردعنکبوتی

تولدتان مبارک باشه🥳🥳🥳

پنجشنبه, 03/06/1400 - 19:20
مردعنکبوتی

برنامه تان واقعا عالی هستش👌👌👌
کار تان حرف نداره❤❤❤
ممنون که حالت وبتون خوان روهم گذاشتید ❤❤❤

پنجشنبه, 03/06/1400 - 19:22
کاربر 31127

تولدتون مبارک باشه😂
و خیلی ممنون بخاطر کمیک سیتی

پنجشنبه, 03/06/1400 - 19:42
ᗰIKᗩᗴIᒪ

تولد هر دوتون مبارک باشه انشاالله،امید وارم تا موقعی که نوه دارم بشید برنامتون با پیشرفت هر چه تمام تر رو به جلو حرکت کنه😅 و آبروی ایرانی هارو بالا تر ببره♥️👐🏻

پنجشنبه, 03/06/1400 - 19:48
Stark

تولدتون مبارک💐💐💐

پنجشنبه, 03/06/1400 - 19:55
کاربر 31433

تولدتون مبارک
باید بروزرسانی کنیم؟؟؟

پنجشنبه, 03/06/1400 - 20:18
طاها

تولدتون مبارک به امید موفقیت های بیشتر شما🌷🌹😍🤩🥰🥳🥳

پنجشنبه, 03/06/1400 - 20:23
کاربر 32413

تولد خودتون و برنامه تون مبارک
🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳

پنجشنبه, 03/06/1400 - 21:20
کاربر 32413

تولد تولد تولدتون مبارک مبارک مبارک تولدتون مبارک🥳🥳🥳🥳

پنجشنبه, 03/06/1400 - 21:39
مهدی

تولدتون مبارک باشه.
انشاالله سفرتون همیشه پر برکت باشه.
انشاالله خدا همه ما ایرانی ها رو مورد لطف و رحمت خودش قرار بده.الهی آمین.

جمعه, 03/07/1400 - 22:20
Deadpool

1تولد هردوتون مبارک ❤️❤️❤️❤️🎂🎂
2من تازه یه وبتون خوندم عالی شده بود
حمایت که گزاشتی به‌به
عالی هستید عالی فقط زود زود کمیک بیارید تا کمیک ها زیاد بشه

یکشنبه, 03/09/1400 - 08:24
ادرسون

تولدتون مبارک🥳🥳

یکشنبه, 03/09/1400 - 14:18
Mr.Webtoony

۱-تولد کمیک سیتی مبارک 🥳
۲-تولد من هم ۱۶ روز پیش بود تولد منم مبارک 🥳

دوشنبه, 03/10/1400 - 21:00
Black Goddess

تولدتووووووننن مبااااارررکک😍😍😍😍😍🥳🥳🥳🥳🥳🥳😂

سه شنبه, 03/11/1400 - 08:45
کاربر 31433

تولد منم 24 خرداده

سه شنبه, 03/11/1400 - 19:05
MIKA

تولدتون مبارک وای منی که از همون ۵ سال پیش که ۳ تا فقط اپ بودین(کمیک دونی و یکی دیگه)
دنبالتون میکنم و میتونم به جرعت بگم چندان پیشرفتی نداشتین هنوزم کم کارید و مجموعه کمیک
های خیلی کمتری دارید برنامه هم خیلی لودینگ داره میره رد مخ
با سپاس و تبریک

سه شنبه, 05/11/1401 - 02:22
مترسک

مبارک باشه

جمعه, 07/28/1402 - 16:58